  • Data: 2015-04-21 19:52:53
    Temat: Re: Zapłata podatku VAT
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-04-19 o 14:46, j...@g...com pisze:
    > "Płatności z tytułu procedury szczególnej VAT - dokonuje się, co do zasady, w tym
    samym terminie, co czynności złożenia deklaracji, na konto bankowe, które jest
    prowadzone w walucie EURO:

    > Dane konta:
    >
    > Drugi Urząd Skarbowy Warszawa - Śródmieście
    > NBP O/O Warszawa
    > 84 1010 1010 0165 9315 1697 8000"
    >
    > http://bit.ly/1Egdvmf
    >
    > Czyli trzeba dokonać przelewu w euro na taki numer konta US jaki podałem. Tyle
    tylko, że w Inteligo (mam tam swój firmowy rachunek bankowy) prawdopodobnie jest to
    NIEMOŻLIWE (nie mogę teraz dokładnie sprawdzić, bo "trwają prace modernizacyjne") -
    jeżeli przelew jest w obcej walucie to trzeba podać numer SWIFT, a na zwykły numer
    bankowy można płacił tylko w złotych.

    Jeśli przelew w EUR to nie wysyłaj tego SWIFTEM, a SEPA (koniecznie w
    opcji SHA).
    Taniej i szybciej.

    --
    Pete