    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Zapłata odsetek od zaległosci podatkowych
    Date: Tue, 26 Jul 2005 16:47:30 +0200
    Sender: l...@p...onet.pl@gprs5.idea.pl

    Magdalena B napisał(a):
    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nie, w podatkach jest tak samo.
    > Tylko że kwota którą wpłaciłeś jako uregulowanie zobowiązania została
    > zaliczona najpierw na te odsetki. Teraz więc rosną ci odsetki nie od odsetek
    > tylko od pozostałej części zobowiązania podatkowego.

    Zapewne tak jest, ale autor wątku napisał, że sprawa dotyczy
    wyłącznie odsetek, stąd moja uwaga.

    A co do "odsetek od odsetek", to podmiot zajmujący się wynajmem
    lokali w jednej z części Warszawy (Gminna Gospodarka Komunalna Ochota)
    praktykuje ten nieprzyjemny zwyczaj :( A ludzie płacą, bo przede
    wszystim nie wiedzą, że jest to bezprawne. Zresztą zauważyłem niechęć
    ludzi do sądzenia się o niewielkie kwoty.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz