    From: e...@w...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Zapisy korygujący w KPIR a liczba porządkowa
    Date: 23 Apr 2007 05:24:35 -0700

    On 23 Kwi, 09:37, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote:

    > Czekaj, tak z ciekawości: remanent początkowy ująłeś w KPiR?
    >
    > pzdr, Gotfryd

    Dzięki za wyczerpujące odp.

    Tak z ciekawości to Ci powiem, że remanentu początkowego w 2004 roku
    też nie umieściłem. Księgę za 2004 rok i tak muszę przepisać, wiec
    umieszczę remanent początkowy (stan na 2004 = 0 zł) na samym początku
    księgi bez numeru porządkowego (podobno można).

    Z tego co widzę co piszecie, to korekty PIT5 lepiej nie składać, żeby
    nie robic US niepotrzebnej papierologii. Czy więc wystarczy sama
    korekta PIT 36.?

    Pzdr.