  • Data: 2003-10-19 18:07:00
    Temat: Re: Zapis w umowie przedwstępnej - chodzi o VAT
    Od: Hrabia Mol <kumor@_wytnij_.tarman.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciek wrote:
    > "Air Lord" <a...@o...pl> wrote in message
    > A jak do tego wszystkiego się ma poniższy zapis?
    > "Zgodnie z rządowym projektem ustawy o VAT stawka tego podatku na
    > materiały budowlane wzrośnie z 7 do 22 proc. od 1 maja 2004 r., czyli od
    > wejścia Polski do UE.
    > Równocześnie rząd deklaruje,
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    No i o cóż ty jeszcze kruszysz kopię? Przecież tam jak wół pisze, że
    rząd DEKLARUJE. Czyli mówi to co wyborca chce w danym momencie usłyszeć
    mając głęboko w d**** jego wrażenia, gdy zrobi co będzie chciał zrobić,
    żeby za wszelką cenę dotrwać do wyborów eur.

    > że jeszcze do końca
    > 2007 r. nowe mieszkania i usługi budowlane związane z mieszkaniami będą
    > opodatkowane preferencyjną 7-proc. stawką."

    W zeszłym roku gdzieś takl o tej porze też poszło mnostwo plotek i
    przecieków (IMHO kontrolowanych) o planowanych podwyżkach, nie wiadopmo
    jakiesj stawce (o 22% się mówiło), o likwidacji wszelkich ulg z małą
    włącznie etc. I cóż mieliśmy? Ano mieliśmy pod koniec roku gwałtowny
    boom na budowlankę - i materiały i lokale. Było ożywienie gospodarcze,
    weszło do budżetu trochę więcej podatkó niż planowane i ogólnie miodzio.
    Myślę, że większość składów budowlanych/sklepów.developerów różnej maści
    (niepotrzebne skreślić) błogosławi takie plotki ;) A skoro zadziałało w
    zeszłym roku zadziała i w tym ;)))

    Ucałowania dla plotkarzy ;))))

    --