    From: "BaLab" <b...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Zameldowanie a rozliczenie roczne
    Date: Tue, 8 Apr 2003 02:46:55 +0200

    Użytkownik "achos" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:b6sfhb$s2p$1@szmaragd.futuro.pl...
    > Problem pojawił się właśnie dziś kiedy poszedłem złożyć NIP-3
    >(gdzie chcieli
    > adres stałego zameldowania). Jeśli chodzi o przekaz pocztowy to
    > nie ma
    > problemu, bo faktycznie mieszkam pod tym adresem z którego się
    > wymeldowałem
    > (z różnych względów).
    > NIPu-3 w końcu nie złożyłem, mimo że chętnie bym to zrobił, ale
    > musiał bym
    > podać nieprawdziwe dane. Co robić?

    Właściwość US dla podatku dochodowego ustala się na podstawie miejsca
    ZAMIESZKANIA (co nie jest tym samym co miejsce ZAMELDOWANIA). Więc rubryki
    dot. miejsca zameldowania (B.4.) zostawiasz puste - zgodnie z prawdą, a
    rubryki dotyczące adresu miejsca zamieszkania (B.5.) wypełniasz - co też
    jest zgodne z prawdą. Taka sytuacja jest przewidziana nawet na samym druku
    NIP-3, gdzie jak byk stoi ("Brak danych o adresie zameldowania oznaczać
    będzie, że składający nie posiada adresu zameldowania"). Wypełnij jeszcze
    rubrykę B.6. "Osobisty rachunek bankowy" - tam US przeleje Ci ewentualną
    nadpłatę (jesli jej nie wykazałeś to nie wypełniaj).

    Pozdrawiam,
    BaLab