    From: Budzik <b...@t...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Założenie drugiej działalności gospodarczej
    Date: 17 Aug 2003 08:59:57 GMT
    Sender: b...@p...onet.pl@pc154.poznan.cvx.ppp.tpnet.pl

    Osobnik posiadający mail'a r...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Przyjąłem per analogia, że nie można prowadzić dwóch działalności
    > gospodarczych na osoby fizyczne. Ale chyba faktycznie nie mam racji.
    > Spółkę drugą można zarejestrować. A przynajmniej nie znalazłem
    > przepisu zabraniającego.

    Można bez problemu, i to nawet posługując się tymi samymi wpisami do EDG,
    mało tego, można takich spółek otworzyć więcej i do tego jeszcze prowdzić
    DG na własne nazwisko - wszystko na jednym wpisie. Dlatego czasami
    zastanawia mnie, po co ludzie załatwiają sobie kolejne wpisy do EDG.

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    budzik61(at)poczta(dot)onet(dot)pl (w nagłówku adres antyspamowy)

    Każdy samochód będzie ci mógł służyć do końca życia
    jeśli będziesz wystarczająco szybko jeździł.