  • Data: 2010-10-04 07:51:24
    Temat: Re: Założenie DG i Spis z Natury
    Od: "Marcin" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotrek" <p...@p...na.berdyczow.info> napisał w wiadomości
    news:4ca64d25$0$20993$65785112@news.neostrada.pl...

    > Możesz być czynnym vatmanem bez rejestrowania DG w UG i US.
    >
    > Musisz rozróżniać DG w sensie PDOF i VAT oraz w sensie ZUS i pierdyliona
    > innych ustaw.
    >
    > Piotrek

    Dwa pytania:
    1. gdyby vax nie założył DG to nie mógłby wystawiać faktur VAT?
    2. gdyby założył DG i wystawiał faktury vat za licencje to czy pomimo tego
    że taka faktura vat jest wystawiona z DG to czy wówczas jest to przychód
    osobisty? Raczej dziwnie by wyglądało gdyby vat rozliczał z DG a przychód i
    koszty od tego przychodu dopiero rozliczał w picie rocznym zamiast
    uwzględniać je w comiesięcznych lub kwartalnych zaliczkach na podatek
    dochodowy z DG.

    Marcin