  • Data: 2003-04-07 12:33:29
    Temat: Re: Zalegla faktura
    Od: "Sławomir Delegacz" <d...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "XYZ" <x...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:3e905a5e$1@news.home.net.pl...

    > Użytkownik "chris" <c...@t...pl> napisał w wiadomości
    VAT
    > zawieruszyla
    >

    > Najpewniej: poproś o duplikat faktury - ten zaksięgujesz w miesiącu, w
    > którym go dostaniesz.
    >
    > Pozdrawiam
    > Kuba

    Wszystkie rady są ok ale odnośnie tylko VAT.
    Jesli chodzi o KPiR to zakup towaru i materiału powinien być do niej wpisany
    w momencie wprowadzenia do magazynu.
    Reasumując: najlepiej byłoby wprowadzić f-rę do kosztów w dniu wprowadzenia
    do magazynu tzn. w lutym natomiast do rejestru VAT w miesiącu następnym
    tzn. w marcu.

    Pozdrawiam
    Sławomir Delegacz