  • Data: 2009-01-14 10:09:46
    Temat: Re: Zakup od prywatnych osob
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    Tomek wrote:
    > [...]
    > Podsumowując - żeby bezpiecznie księgowac zakupy z allegro na podstawie
    > wydruku i przelewu, trzeba uzyskaźć wiążącą interpretację i obalić
    > ją w WSA/NSA (bo zakładam że będzie negatywna).

    Generalnie trudno Ci odmówić racji w sytuacji, kiedy ktoś traktuje
    kupowanie bez rachunku od osób prywatnych na Allegro/eBay jako główne
    źródło zaopatrzenia i nie chce się później "kopać się z koniem".

    Bo to, że ostatecznie wygra w WSA/NSA jest IMHO wysoce prawdopodobne.
    Zwłaszcza, że już się pojawiają ciekawe wyroki.
    Click --> http://tinyurl.com/9zwpg4

    Natomiast w moim przypadku, zakupy od osób prywatnych "na przelewy", bez
    rachunku stanowią kwotowo - jak policzyłem - niecałe 3% wszystkich kosztów.

    Ryzykuję zaś jedynie tyle, że mi to wywalą z KUP.

    No i OK. Albo to zaakceptuję albo będę się odwoływał.

    Piotrek