eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiZakup na allegro na fakture baz VAT-u towar z polski firma z Anglii › Re: Zakup na allegro na fakture baz VAT-u towar z polski firma z Anglii
    From: Pseudo <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Zakup na allegro na fakture baz VAT-u towar z polski firma z Anglii
    Date: Mon, 19 Jul 2010 09:59:41 +0200

    > Moment, moment.
    > W przypadku wysyłki z terenu .ue zapłacenie VAT jest *zawsze*
    > zmartwieniem przedsiębiorcy.
    > Niezależnie od tego, czy sprzedawca jest polskim podatnikiem
    > VAT, czy łapie się na jakąś furtkę pozwalającą skorzystać ze
    > zwolnienia, i niezależnie czy to "sprzedaż" czy WDT.
    > Znasz do tego jakiś wyjątek, powodujący że to konsument miałby
    > płacić VAT?
    >
    > pzdr, Gotfryd

    Ale dalej nie wiem co mam zrobić z ta faktura.
    Czy moge ja wliczyc w koszt bez VAt skoro nie mam dokumentów
    iz towar sprowadzilem z zagranicy.
    A wrecz przeciwnie mam dokumenty iz zostal wyslany przez firmę z Polski.
    Na jakiej podstawie ja nie place tego Vatu zgodnie z jaka ustawa. ?

    Czy nie powinienem do kwoty zakupu doliczyc Vat i odprowadzic do Urzedu ?