eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiZakup motocykla typu cross/enduro na firmę informatyczną › Re: Zakup motocykla typu cross/enduro na firmę informatyczną
    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Zakup motocykla typu cross/enduro na firmę informatyczną
    Date: Mon, 25 Jul 2011 10:58:17 +0200

    W dniu 25.07.2011 10:53, Maddy pisze:
    > Ja w każdym razie nie wdizałam jeszcze samochodu zarejestrowanego "na
    > firmę" osoby fizycznej (cudzysłów dla Gotfryda).
    > Moje dwa samochody kupione na fakturę firmową zarejestrowane zostały na
    > mnie imiennie, śladu po DG nie ma/nie było w dowodzie rejestracyjnym.
    > To samo u moich klientów.

    To jak się rozróżnia pojazd zarejestrowany na DG (odliczanie KUP bez
    przebiegów) od osobistego (odliczanie wg książki przebiegów)?

    > Masz zarejestrowany samochód 'na firmę' a nie po prostu na Przemysława
    > Śmiejka? Wrzuć skan (możesz wysłonić wrażliwe dane).

    Nie, ja mam tylko prywatny, osobisty samochód i rozliczam przebiegami.

    No ale jeśli wpisuje się mnie, to kogo wpisują przy spółce prawa
    handlowego?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek