eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiZakup motocykla typu cross/enduro na firmę informatyczną › Re: Zakup motocykla typu cross/enduro na firmę informatyczną
  • Data: 2011-07-25 08:53:41
    Temat: Re: Zakup motocykla typu cross/enduro na firmę informatyczną
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Będą dane właściciela.

    > Zazwyczaj jeszcze jednak dodatkowa nazwa. Niewielu przedsiębiorców
    > rejestruje DG pod samym imieniem i nazwiskiem.

    W dowodzie rejestracyjnym pojazdy jest wpisany właściciel.
    A właścicielem jest Jan Kowalski a nie "PPHU Mydło i Powidło".

    Ja w każdym razie nie wdizałam jeszcze samochodu zarejestrowanego "na
    firmę" osoby fizycznej (cudzysłów dla Gotfryda).
    Moje dwa samochody kupione na fakturę firmową zarejestrowane zostały na
    mnie imiennie, śladu po DG nie ma/nie było w dowodzie rejestracyjnym.
    To samo u moich klientów.

    Może mało widziałam, może nasz UM taki dziwny.

    Masz zarejestrowany samochód 'na firmę' a nie po prostu na Przemysława
    Śmiejka? Wrzuć skan (możesz wysłonić wrażliwe dane).

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813