eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiZakup motocykla typu cross/enduro na firmę informatyczną › Re: Zakup motocykla typu cross/enduro na firm? informatyczn?
    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Zakup motocykla typu cross/enduro na firm? informatyczn?
    Date: Mon, 25 Jul 2011 13:05:02 +0200

    W dniu 25.07.2011 12:39, Maddy pisze:
    > Twoja suwerenna decyzja "bo tak" zaakcentowana dokonaniem wpisu w EŚT.
    > Serio, żadnego kwitu z pieczątką nie trzeba, zupełnie jak na dzikim
    > zachodzie.

    No OK. Przyjąłem. Nie krytykuję, nie neguję. Po prostu wydawało mi się,
    że to się określa papierami zakupu i potwierdzeniem w czasie rejestracji.

    > A to tylko własny pojazd można wpisać do EŚT???

    Nie wiem. Myślałem, że tak. A można cudzy?

    > A propos - po tylu latach na tej liście powinno już do Ciebie dotrzeć,
    > że jednoosobowa firma niczego nie posiada, posiada osoba fizyczna
    > prowadzące jednoosobowo DG.

    No owszem, aczkolwiek podział na majątek osobisty i majątek
    przedsiębiorstwa jakoś występuje. Gotfryd kiedyś o tym pisał, a i w tym
    wątku pojawiły się dwie sprzeczne intepretacje indywidualne. Dlatego
    próbuję to ogarnąć.

    > Masz coś w sobie takiego, że od razu budzisz w ludziach odruchy
    > sadystyczne, np. ochotę na zaakcentowanie wyjaśnienia kopniakiem.

    Spoko, jeszcze tylko tydzień i będziecie wolni.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek