  • Data: 2009-06-29 11:44:16
    Temat: Re: Zakup internetowy w Izraelu a cła, podatki itp.
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    Patryk Włos wrote:

    > I jeszcze bardzo ważne pytanie:
    >
    > Załóżmy, że zdarzy się konieczność reklamacji - i np. producent przyśle
    > nowy egzemplarz.
    >
    > Co wtedy? Od nowa cło, czy już nie?

    Jest (było) coś takiego jak odprawa czasowa.

    Wprawdzie w takim przypadku nie muszą być spełnione przesłanki do jej
    stosowania (wysyłasz inny egzemplarz niż Ci odsyłają), ale przynajmniej
    u mnie nikt nie sprawdzał numerów seryjnych sprzętu.
    Ale było to kilka lat temu - może coś się zmieniło.

    Najlepiej zadzwoń do Urzędu Celnego i dopytaj.

    Piotrek