  • Data: 2006-08-28 07:40:50
    Temat: Re: Zakończenie DG - jakie formalności?
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur" <s...@r...pbz> napisał w

    > Dopóty dopóki niema z UMu decyzji o wykreśleniu z rejestru - nie załątwi
    > zbyt wiele z wykreśleniem firmy w USie - tym bardziej że potrzebuje też
    > decyzje o wykreśleniu z GUSu.

    A skad taka informacja? Tak sie zlozylo, ze dwa, trzy tygodnie
    temu jedna firme zamykalem i decyzja nie byla potrzebna.
    Nawet decyzja jeszcze nie zostala odebrana z UM,
    a wszystko zalatwilem w ciagu 2 dni.

    > Generalnie sprawa wygląda tak:
    > - UM - wniosek o wykreślenie z rejestru przedsiębiorców;
    > - za dwa tygodnie z decyzją o tym wykreśleniu udaje się do GUSu - z RG-2 -
    > tutaj z reguły otrzymuje się na miejscu decyzję;

    Oj, niekoniecznie. Mozna wyslac listem poleconym. :)

    > - z tymi dwoma dokumentami udaje się do USu - chyba że bliżej ma najpierw
    > ZUS ;)
    > - w ZUSie składa się ZWUA i ZWPA
    > - w USie - w zależności od typu płatnika ;)

    Ja to zalatwialem calkiem inaczej. Wszystko w ciagu dwoch dni,
    bez decyzji.

    Neko