  • Data: 2005-11-22 09:40:35
    Temat: Re: Zakładanie S.C. kilka pytan
    Od: "Marcin Osiński" <m...@m...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "gonia" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:dlungl$1im$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > musi sie podpisać jako podatnik; gdzie jest powiedziane, że musi sie
    > określic kim jest w stosunku do spółki danej ( o pieczątce juz nie
    > wspomnę )? a jakby był wspólnikiem 10 spółek, to w tej 1 rubryczce
    > podpisywałby się i stemplował razy 10?
    Chodziło mi tutaj bardziej o to że podpisuje się Kowalski własnie nazwiskiem
    a nie jako wspólnik spółki. A tam jest pole Podpis i pieczęć podatnika :) O
    zasadności tej pieczeci już było więc nie podnoszę tematu.

    > W sumie raczej przestaje być dziwny krzyk , że ustawa o doradztwie
    > podatkowym zamyka dostęp do zawodu tylu ludziom - skoro wiedzę podatkową
    > zdobywa się na grupie, która ma służyc wymianie poglądów dotyczących
    > własnego rozumienia bzdetów zwanych ustawami :>
    > od razu sprostuję - wiedzę to zdobywa sie z ustaw, rozporządzeń i
    > orzecznictwa szeroko rozumianego - a jak komuś sie nie chce w tym grzebać,
    > to powinien pójść tam, gdzie grzebią się w tym bo lubią

    Trochę pogrzebałem i nie znalazłem odpowiedzi na niektóre pytania tak więc
    pytam tutaj, może ktoś lubił, pogrzebał i wie :) A s.c. zwłaszcza w sytuacji
    kiedy każdy wspólnik podlega pod inne urzędy jest dośc karkołomną operacją
    dlatego mimo wszystko warto moim zdaniem korzystac z doświadczenia innych (i
    mam nadzieję że jak ktoś za jakiś czas przegoogluje archiwum to może w tym
    wątku tez znajdzie jakies odpowiedzi)

    > życze miłego dnia
    > to tak ogólnie
    > nie jest kierowane konkretnie do załozyciela wątku, któremu życzę jeszcze
    > milszego;-)
    Ano dziękuję, byle tylko tą jednostkę bez osobowiści prawnej załozyć, potem
    to już bułka z masłem :)