    From: Maddy <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Zagubione paragony z kasy fiskalnej.
    Date: Fri, 18 Oct 2002 08:46:40 +0200

    Użytkownik Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne napisał:

    > Pewnie ma na myśli że to kupił *i sprzedał* udokumentował
    > uczciwie... A same paragony są mu niewątpliwie potrzebne :)
    > (art.15.1)

    Czy ja mówie że nie potrzebuje? Ale *gdzie* je wpisał w ewidencji
    przychodów??
    W której rubryce?
    Mamy do wyboru:
    Lp., Data wpisu, data uzyskania przychodu, Numer dowodu, Kwota
    przychodu (wg stawek podatku), Ogółem przychody, Uwagi.

    Jakoś na logike to nie ma gdzie wpisac zakupu.

    Aż sama jestem ciekawa, jak się pisuje zakupy do ewidencji przychodów.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl