    From: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Zagubiona faktura za towar
    Date: Thu, 25 Mar 2010 18:47:07 +0100

    Przemysław Adam Śmiejek w <news:hofs0j$fr$1@news.interia.pl>:

    > Ale nie ma na to dowodów.

    Owszem jest. Co najmniej pośredni -- numer faktury, data faktury, opis
    towaru, kwoty, nip sprzedawcy. To wszystko maz w księgach oraz na duplikacie
    i jest zgodne.

    > Ale wystawioną w marcu, a towar zaksięgowany w lutym.

    No i?

    > No więc pytam: Czy to oznacza, że muszę każdą fakturę towarową opisywać?

    Co rozumiesz pod słowem opisać?
    Bo z przepisów wynika, że każdy dokument, który jest księgowany do KPiR i
    tak musisz oznaczyć "Kolumna 1 jest przeznaczona do wpisania kolejnego
    numeru zapisów do księgi. Tym samym numerem należy oznaczyć dowód stanowiący
    podstawę dokonania zapisu."
    To co Ci zależy, żeby dopisać datę i podpisać?

    > A ten opis to myślisz, że chciałbym aby zawierał spis towarów z faktury,
    > tak?

    Ty sobie możesz chcieć -- cytowałeś artykuł, wystarczy doczytać to co
    zastąpiłeś [...]

    > I co byś na taki opis wpisał?

    To co chce minister

    --