  • Data: 2008-05-26 12:27:19
    Temat: Re: Zagraniczne koszty
    Od: r...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    Kowalski napisał(a):
    > Wpad?em ostatnio na pomys? aby hosting zmieni? z polskiego na
    > zagraniczny w USA. Poniewa? jednak b?d? to dosy? spore koszta
    > zastanawiam si? jak to zaksi?gowa?. Zwykle mam po prostu polsk?
    > faktur? z VATem, NIPem itd. Tu natomiast nie mam ?adnego dokumentu,
    > zakup dokonuje si? drog? elektroniczn?. A chyba musz? mie? jaki?
    > dokument aby to zaksi?gowa??

    Dolaczam sie, ma ktos juz uswiecona sciezke co z takimi fantami robic?
    Nie za bardzo mam ochote podpierac sie art. 180 ordynacji
    a w wiazacej interpretacji zacytuja rozporzadzenie do KPiR
    i tylko 75 zeta pojdzie sie pasc.

    Zalozmy ze istnieje slad tylko w postaci obciazenia karty kredytowej,
    z opisem w rodzaju "WWW HST SUPER" :)

    pozdr