  • Data: 2011-11-07 01:23:29
    Temat: Re: Zagranica - szybki zarobek, pytanie
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 11/6/2011 5:10 PM, Tomasz Chmielewski wrote:

    > Ale zamiar powrotu czy nie nie wynika w zaden sposob z ustawy.

    a jak czyjs zamiar ma wynikac z ustawy?

    zamiar wynika ze stanu faktycznego.

    > Jesli bedzie mial centrum interesow zyciowych w Polsce, pewnie tak. W
    > przeciwnym wypadku - raczej nie; podatek zaplaci po prostu w kraju, w
    > ktorym studiuje.

    rowniez.

    kraj w ktorym studiuje i zamierza po studiach z niego nie jest jego
    centrum interesow zyciowych.
    to jest tylko kraj tymczasowego pobytu bez zamiaru zostania tam.

    jesli chcesz nieplacic podatku, to nalezalo od razu przy wyjezdzie na
    studia, wymeldowac sie, zlozyc korekte nip, rozliczyc sie na koniec roku
    jako nierezydent, powiedziec bye bye i przynajmniej przez kilka lat po
    studiach nie wracac do kraju.
    wowczas ciezko ci bedzie zarzucic, ze twoim zamiarem bylo wyjechac tylko
    na studia.