  • Data: 2011-11-08 20:47:51
    Temat: Re: Zagranica - szybki zarobek, pytanie
    Od: monse1 <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Myślę że rozwiązanie jest proste, brat wraca do Polski otwiera firmę (
    jednosobowa dg najlepiej liniowy 19% +VAT) i wystawia fakturę prowizyjną
    (usługa konsultingowe itp) na tą kwotę co zarobił w Chinach dla jakiejś
    podstawionej Chińskiej firmy (pewnie łatwo załatwić :)), a następnie
    robi przelew na konto firmowe, nie wiem tylko jak vatem w takich
    tranzakcjach , czy trzeba naliczyć czy jest NP. Płaci 19% od dochodu i
    jest czysty. Jak chce wracać to podatek musi uiścić :)