  • Data: 2010-10-31 15:10:23
    Temat: Re: Za mała kwota na fakturę
    Od: "złodziej podatków" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >  Drukować fakturę w rozmiarze 1/2 paragonu fiskalnego.
    >  O tym że nie ma wymogu co do formy było niedawno.
    >  A z tym, że drukowania paragonu nie da się obejść (co KOSZTUJE),
    > to już do odpowiednio inteligentnych ludzi w MF (oni nie widzą
    > problemu, bo nie obracają dostatecznie MAŁYMI kwotami).
    >
    > BTW: obawiam się, że również podejście z odpłatnością "za obsługę"
    > może w przypadku konsumentów nie spotkać się z przychylnością
    > sądów (idzie doliczanie stałej kwoty za *zakup* - sam fakt,
    > bez względu na to co kupiono i czy żądano dowodu zakupu).

    Tu akurat bym się spierał. Proponuję wejrzeć na fakturę za energię elektryczną.
    Na każdej jak byk : Obsługa rozliczenia handlowego. To co to jest jak nie
    doliczanie stałej opłaty do rachunku bez względu na wartość zakupu ? I mają się
    dobrze. Jeżeli to opodatkuje to wątpię aby ktokolwiek mógł mu zrobić kuku.
    Ostatnio płacąc kartą znalazłem na niej pozycję. Obsługa płatności kartą 0,60 zł
    netto. Każdy sposób jest dobry.

    "nie kradnij, finans minister nie toleruje konkurencji"