    From: "cef" <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: ZUSowe widzi mi sie...
    Date: Tue, 18 Jun 2002 13:41:27 +0200

    > powiedz im że nie robisz sobie kopii deklaracji

    Płatnik ma pewne obowiązki dotyczące naliczania składek
    i prowadzenia dokumentacji w tym zakresie.
    Nie wyobrażam sobie jak można to robić nie mając kopii
    (niekoniecznie potwierdzonej)

    Art 98.1 ustawy o ubezp.:
    Kto, jako płatnik składek...
    5) nie prowadzi dokumentacji związanej z obliczaniem
    składek oraz z wypłatą świadczeń z ubezpieczeń społecznych,...
    podlega karze grzywny do 5000 złotych

    i prześlij im ksero pisma
    > pokontrolnego, jeżeli popełnili błąd to niech ciebie poproszą a nie
    rządają.
    > darianj

    Obie ustawy (w ubezp zdrowotnych art 155)
    przewidują, że kto
    udziela w tych sprawach nieprawdziwych
    wyjaśnień lub odmawia ich udzielenia,
    udaremnia lub utrudnia przeprowadzenie
    kontroli podlega karze grzywny do 5000 zł

    Powodzenia
    Pzdr
    CEZ