eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiZUS'y w nowej firmie przy zatrudnieniu jednego pracownika › Re: ZUS'y w nowej firmie przy zatrudnieniu jednego pracownika
  • Data: 2007-10-21 18:03:38
    Temat: Re: ZUS'y w nowej firmie przy zatrudnieniu jednego pracownika
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Artur wrote:

    > Jesteś tego pewny?
    > Jaki kod ubezpieczenia otrzymywał taki "pracownik"? ;)

    Nie ma specjalnego kodu, bo to zwykłe zatrudnienie-
    składki są refundowane z innego źródła niż ZUS.
    Art 47 tej ustawy obowiązuje nadal
    DU 99/2004 poz. 1001
    Ustawa z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach
    rynku pracy

    > Cos Ci dzwoni - ale to inny kościół.

    Kościół ten sam, tylko to różne są ulgi:
    http://bip.uml.lodz.pl/index.php?str=493

    > Jednak nie spotkałem się by pracownicy mieli odprowadzane inne
    > składki niż "zwykli pracownicy". Istotny jest kod ubezpieczenia
    > (011000)

    Kod wg mnie będzie zwykły, bo to nie jest opłacanie mniejszych składek.
    Składki są normalne, tylko jest potem refundacja i to nie przez ZUS,
    tylko przez UP (czy burmistrza/starostę - na mocy umowy)