  • Data: 2005-11-24 09:32:50
    Temat: Re: ZUS-y na ostatni PIT-5
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    latet napisał(a):

    > Choc z tego co piszesz to wyrównywanie tych 90 gr mija sie z celem,
    > bo mi to nic nie da - nie przywrócą mi przez to "wstecznie" prawa
    > do chorobowego a minionych miesiącach, zresztą po co mi ono,
    > skoro wtedy nie chorowałem.

    Ale jak dzisiaj (czego Ci nie życzę)
    wpadniesz pod samochód i zostaniesz na pół roku
    przykuty do łóżka, to będziesz się strasznie
    irytował, że z powodu jakichś niewyjaśnionych
    do końca 90 gr nie dosyć, że nie możesz zarabiać,
    nie wypłacają zasiłku, to jeszcze musisz składki opłacać.

    Skoro już zdecydowałeś się to chorobowe płacić, to wyjaśnij
    jaki masz status w tej kwestii, bo jeśli Cię system wywalił
    z tego ubezpieczenia, to to co płacisz teraz i wydaje Ci się że jest
    chorobowym
    może jest rozliczane jako nadpłata składki np emerytalnej czy rentowej.