  • Data: 2006-03-28 19:39:40
    Temat: Re: ZUS - układ ratalny a odsetki
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 28 mar o godzinie 18:44, na pl.soc.prawo.podatki, Cavallino
    napisał(a):

    > Po zawarciu układu ratalnego odsetki w ZUS zostają zawieszone z dniem
    > wystąpienia o taki układ.

    Tak - ale pamiętaj o opłacie prolongacyjnej..... wysokość - 50% odsetek
    :DD
    Sam w to wpadłem parę lat temu - i po dziś dzień pluje sobie w brodę - bo
    mogłem spłacić w tym czasie jaki zadeklarowałem - swoje zadłużenie wraz z
    odsetkami - byłoby taniej.

    > Ale czy ktoś się orientuje czy są tu jakieś haki, typu brak spłaty jakiejś
    > raty=odwieszenie tych odsetek za cały okres, czy coś w ten deseń?

    Raczysz żartować - prawda? ;)

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423