  • Data: 2005-03-21 14:06:14
    Temat: Re: ZUS - niższe składki
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej CH" <s...@C...pl> napisał w wiadomości
    news:d1mios$djg$1@polsl.gliwice.pl...

    > To wszystko wiem i zdaje sobie sprawe z plusów i minusów.
    > Nie wiem tylko jak te sprawe załatwic technicznie
    > i prosze o podpowiedzi.

    Bylo to omawiane wielokrotnie. Trzeba zawrzec umowe zlecenie z jakims
    innym podmiotem gospodarczym i z tego tytulu zglosic sie do
    ubezpieczen spolecznych, a wyrejestrowac z tytulu prowadzenia dg. Z dg
    zaplacisz wtedy tylko zdrowotne (ktorego wiekszosc i tak bedziesz mogl
    sobie odpisac od podatku dochodowego). Z umowy zlecenia bedziesz
    placil spoleczne oraz zdrowotne.

    Mysle, ze archiwum jest bardzo bogate w tym temacie, jesli cos jeszcze
    nie jest jasne.