  • Data: 2006-11-07 01:07:21
    Temat: Re: ZUS kilka pytań...POMOCY
    Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

    Wojtek W napisał(a):
    > Witajcie i pomóżcie!
    >

    > Po 7 latach od zamknięcia firmy ZUS żąda dostarczenia kopi dokumentu
    > wyrejestrowania ZUS ZWPA oraz ZUS ZWUA.

    Dziwne - to ZUS nie posiada u siebie egzemplarzy tych dokumentów???
    Znaczy maja bałagan i ktoś chce Twoim kosztem go posprzątać.
    To powinno dać Ci do myślenia :-)
    Nie przejmowałabym się tym - napisz pismo (w 2 egzemplarzach - 1 dla
    Ciebie) z zapytaniem, na jakiej podstawie (prawnej) domagają się od
    Ciebie tych kopii i co zrobili ze swoimi egzemplarzami. Ew. napisz
    jeszcze, że przedstawisz kopie, jak oni najpierw udostępnią Ci do
    wglądu egzemplarze przez siebie posiadane.
    Uspokój się przede wszystkim. Wg mojego rozumu to tak, jakby bank
    nagle żądał od Ciebie kopii dokumentów udzielonej Ci pożyczki.
    Znaczyłoby to, że sam stracił dane i oryginały i pożyczke możesz
    sobie odpuścić...
    Mam nadzieje, że ktos obeznany z zusowskimi chwytami też sie tu
    wypowie.