  • Data: 2006-02-09 16:58:12
    Temat: Re: ZUS, ale warto zaglądnąć
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    <e...@p...onet.pl> napisal(a):
    > Zadzwoń. Potem podyskutujemy. Oni zaczęli robić to o czym na grupach od kilku
    > lat tylko dyskutujemy. Zorganizować się. A oni mają już kilkuset członków. Za
    > kilka dni będę jednym z nich. A jeżeli zostawimy ich samych sobie, to będziemy
    > mogli sklinać na tę instytucję nastepne kilka, kilkanaście albo kilkadziesiąt
    > lat. W pojedynkę to możemy sobie wrzeszczeć do u....j śmierci. Ale jak bedzie
    > to kilka albo kilkadziesiąt tysiecy ludzi mówiących jednym głosem to pokaż mi
    > polityka któremu będzie to obojetne.

    Nie chce mi się dzwonić. Gadam tyle przez telefon, że już nie chce mi się
    do jakiejś nieznanej osoby dzwonić w niewiadomej sprawie i wysłuchiwać
    niewiadomo jakiej odpowiedzi... Niech zrobią stronę WWW, choćby prostą
    bez grafiki, na darmowym serwerze, to poczytam i może wtedy zadzwonię.
    --
    Samotnik
    www.bizuteria-artystyczna.pl