    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: ZUS a certyfikat kwalifikowany
    Date: Tue, 01 Jul 2008 01:53:15 +0200

    W odpowiedzi na pismo z sobota 28 czerwiec 2008 13:43
    (autor Michał
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <g4585b$rs3$1@news.onet.pl>):

    > No tak!, to przynajmniej wiem, że nie tylko ja nie rozumiem tego
    > "inteligentnego" programu ;-) Ale intencją mojego wątku było uzyskanie
    > jakichkolwiek informacji od osób, które już wysyłały deklaracje w ten
    > "nowatorski" sposób. I widzę, że na razie efektów brak. :-(
    > A swoją drogą, to nie mogę wyjść z podziwu, że tak proste sprawy ci
    > "tfurcy" Płatnika tak potrafia skomplikować...
    > Pozdrawiam, Michał

    Jak już się skończycie dziwować, zadzwońcie do prokomu i Wam powiedzą, że
    tak ma być, bo nie ma certyfikatu płatnika... I słusznie. Teraz masz
    osobisty certyfikat pracownika.

    --
    Tristan