  • Data: 2005-09-27 09:33:33
    Temat: Re: ZUS - Podwójna zdrowotna
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski) szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Baton napisał:

    > Chyba nie masz racji. Przeciez wspolnikiem sp. z o.o. moze byc rownie dobrze
    > inna sp. z o.o ... co wowczas tez za siebie placi zdrowotne ;-)

    Zapytaj posłów co mieli na myśli...

    Art 6 ust 1 p. 5 w powiązaniu z Art. 8 ust. 6 p. 4 ustawy o Systemie
    Ubezpieczeń Społecznych

    Podaję ustawę o SUS bo to mi łatwiej znaleźć, ale co do zdrowotnego jest
    tak samo, albo jeszcze gorzej, bo w przypadku społecznych przy zbiegu
    tytułów można się wyłgać, a przy zdrowotnym już nie.

    pozdrawiam

    Tomek

    Jestem niesamowita... ;-) >>> http://link.interia.pl/f18b8