  • Data: 2006-02-03 13:26:18
    Temat: Re: ZUS DRA - gdzie wzór wypełnienia ?
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Grzes wrote:

    > Widzisz, a u mnie nie widziałem ;( czegoś takiego.
    > W poniedziałek idę poszukam ;) lub będę panią na informacji
    > dopytywał, o ile (może dziś zdobędę) płatnik mi nie pomoże.

    Platnika wyrzuc w siny kat. Tylko sie nerwicy czlowiek moze nabawic...

    Polecam:
    http://www.zus.pl/ubezpie/podstawa.htm

    Jedna z niewielu rzeczy, ktora sie zusowi udala...

    > ps. A składając deklarację DRA, okazuję jakiś dokument, że wpłata
    > poszła? Laickie pytanie, ale to będzie ten pierwszy raz.

    Nie. Skladasz do dnia do ktorego masz zlozyc (zakladam ze do 10-tego
    kazdego miesiaca) i tez do 10-tego masz wykonac przelew na odpowiednie
    komnto lub konta (zaleznie jak jestes ubezpieczony).

    I nikt sie o to nie bedzie upominal az:
    - cos im si enei bedzie zgadzac i cie poprosza o dowody wplaty
    - nie bedziesz placil i zrobi sie dlug okolo 2 tysiace
    - z innycyh przyczyn... ;)

    Oczywiscie pamietaj, ze ZUS ponoc nie honoruje potwierdzen przelewu
    wydrukowanych, takich jak z bankow elektornicznych, bez pieczeci banku i
    podpisu kasjera... Ale ja mam do gleboko w d... ;) Na emeryture z ZUS
    nie licze....

    --
    Sid Meyer's Civilisation IV - zagrajmy ......... http://tiny.pl/xv2d
    Terror, ze strach sie bac - felieton ........... http://tiny.pl/xk83