  • Data: 2003-02-01 23:55:09
    Temat: Re: ZFŚS w księgach handlowych
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "żuczek_" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:b1hjen$e2f$2@news.onet.pl...
> [...]
    Więc
    > ___________________________________
    >
    > Nie, takiego zwyczaju raczej nie ma. Ale 31 grudnia to ja mam inne,
    > wazniejsze sprawy niż bieganie do banku.
    > A jeśli chodzi o nagłe zwolnienia to różnie bywa. Ostatnio musieliśmy
    > zwolnić nagle 3 osoby.

    Ale chyba nie 31 grudnia, nawet jak 31 grudnia to i tak liczysz srednia za
    caly rok.
    Wystarczy, ze okolo 22-24 policzysz sobie ZFSS i przed 31.12 skorygujesz
    stan srodkow na koncie.

    > Więc jak - podjąć z banku czy mniej wpłacić w następnym roku?

    Komputer mi juz wykasowal stare posty i nie bardzo pamietam Twoj problem :-(

    Jezeli masz na koncie bankowym ZFSS wiecej niz na 850 (skorygowane o
    naleznosci) to daj sobie spokoj.
    Wyrownaj w przyszlym roku.

    Karol