  • Data: 2003-02-01 22:54:43
    Temat: Re: ZFŚS w księgach handlowych
    Od: "żuczek_" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ___________________________________
    > A co w tym trudnego?
    > Stopien trudnosci zalezy tylko od wielkosci "firmy" i kontaktu z
    > szefem/kadrowym itp.
    > Czyzby Twoj szef potrafil rozwiazywac umowy przez zaskoczenie w dniu 31
    > grudnia w poznych godzinach wieczornych?

    Nie, takiego zwyczaju raczej nie ma. Ale 31 grudnia to ja mam inne,
    wazniejsze sprawy niż bieganie do banku.
    A jeśli chodzi o nagłe zwolnienia to różnie bywa. Ostatnio musieliśmy
    zwolnić nagle 3 osoby.
    Zwyczajnie - kradli i zostało im to udowodnione. Właściciel firmy i tak
    wykazał dobrą wolę że zgodził się na rozwiązanie za porozumieniem stron.
    Więc jak - podjąć z banku czy mniej wpłacić w następnym roku?

    Pozdrawiam

    biedny_żuczek