    From: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Z3A
    Date: Tue, 27 May 2003 13:33:11 +0200

    Użytkownik "ania" <a...@e...pl_#@!%> napisał w wiadomości
    news:bavgoh$a35$2@druid.ceti.pl...
    > jako ze nigdy nie chorowalam, a araczej chorowalam ale nie bylam na
    > zwolnieniu, to wlasnie mi sie to przydarzylo
    >
    > od tygodnia prubuje dostarczyc zwolnienie do zusu - i nic z tego!
    > czy ktos prowadzacy dzialanosc gospodarcza skladal taki druczek (Z3A) i
    moze
    > sie podzielic ze mna informacja jak to zrobic zeby te glupie pipy sie ode
    > mnie odstosunkowaly?
    > czy tylko zostaje mi wyslanie listem poleconym?
    >

    > --
    > ania
    Aniu chyba jesteś bardzo zła na te "pipy" albo ja coś nie rozumiem masz
    zwolnienie i chcesz je zanieść do ZUS i jesteś chora czy tez jasteś chora
    ale nie korzystasz ze zwolnienia wiec nie zanosisz do ZUS bo i po co ?
    Jeśli zanosisz zwolnienie to wypełnisz ten druczek wspazując podstawy
    płaconego ZUS przez ostatnie 12 miesięcy.Rozumiem ze jesteś prowadzacą
    działalności bo też chyba nie doczytałam.
    Wiola