  • Data: 2009-04-27 19:27:02
    Temat: Re: Z jakiego konta wpłata VAT do US
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 27 Apr 2009 19:57:08 +0200, PiotrB. napisał(a):

    > Za 08-2008 r. podatek VAT przez pomyłkę wpłaciłem z konta osobistego
    > zamiast z firmowego. Teraz z US otrzymałem rządanie wpłaty zaległego
    ^^^^^^^^ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    > podatku VAT pod groźbą wszczęcia postępowania egzekucyjnego.
    >
    > Czy VAT nie można wpłacić z innego niż firmowe swojego konta? Czy może
    > nie uznają (nie widzą?) wpłat z kont, które nie są zarejestrowane w US?
    > Jak to jest? Co mozna z tym zrobić?

    Z dawnych dyskusji na grupie wychodziło, że zapłata VAT od działalności
    gospodarczej osoby fizycznej (ale już nie spółki cywilnej) jest jak
    najbardziej zobowiązaniem osobistym, które można opłacać z konta
    osobistego a nie firmowego. Więc nic ci pod tym względem zarzucić nie
    mogą.
    Czy na pewno płaciłeś to jako jako przelew podatkowy a nie zwykły? Jeśli
    płaciłeś na papierowe polecenie przelewu to czy użyłeś właściwego druku i
    poprawnie go wypełniłeś?
    Sprawdź jeszcze raz czy wszystko było poprawnie wypełnione, właściwy
    numer konta itp.....