eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiWystawienie rachunku - ile czasu od daty otrzymania zapłaty › Re: Wystawienie rachunku - ile czasu od daty otrzymania zapłaty
    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Wystawienie rachunku - ile czasu od daty otrzymania zapłaty
    Date: Fri, 12 Feb 2010 12:15:33 +0100
    <hkc4el$tbq$1@news.onet.pl> <1sn0u8et6o7bw$.ri8lbfjpd9mk.dlg@40tude.net>
    <Pine.WNT.4.64.1002060941160.3768@quad>
    <y5kwnv7vmyg1$.90ohcj8khdxk.dlg@40tude.net>
    <Pine.WNT.4.64.1002112214160.1832@quad>
    <xdksh9eswe0g.1o3jf9j5mbcxm$.dlg@40tude.net>
    <Pine.WNT.4.64.1002120152350.1832@quad>
    <k...@4...net>
    <Pine.WNT.4.64.1002121109290.2108@quad>
    <17paznyj0od86$.1sf7a1fap7nqe.dlg@40tude.net>

    d>:

    > Mój rachunek jest dla klienta dopiero podstawą do zapłaty, niejako z góry.
    > Usługę wykonuję nawet 2-3 miesiące później. Szukam prawnych możliwości
    > potraktowania tej zapłaty jako zaliczki, niestanowiącej przychodu.

    Zaplata zaliczki NIE JEST PRZYCHODEM. Jaso w ustawie o PDOF jest to
    napisane.

    Moment powstania przychodu nie jest uzależniony od wystawienia rachunku.
    Tak samo jak nie jest uzależniony od wystawienia faktury.

    Zaliczka nie jest należnością. Przed zapłatą księgowo nie istnieje a po
    zapłacie jest Twoim zobowiązaniem.

    Swoją drogą nie możesz wystawić pro formy, jak normalny człowiek?

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813