  • Data: 2003-04-07 19:21:10
    Temat: Re: Wystawianie rachunków
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    news:Pine.WNT.4.50.0304071919380.-291619@k6-2.portez
    jan.zabrze.pl...
    > Mogą.
    > I jak będziesz dochodził roszczeń przed sądem gospodarczym ?

    OK, tylko ja (na podstawie postu pierwotnego Markusa) przyjąłem założenie że ta umowa
    nie jest potrzebna (nie opisał jak wiela to
    usługa a umowa nie zawsze jest potrzeban a może spłoszyć inwestora, ot mozna inaczej
    się zabezpieczyć:)

    > (już widzę jak 1.-os. DG staje przeciw większej firmie).

    A jak znam życie to mogą w ogóle nie chcieć rozmawiać z taką 1.os DG jak będzie
    stawiać za wygórowane warunki i z powodzeniem znajdą
    sobie bardziej pokornych (sam byłem w takiej sytuacji ze podpiwywałem umowę zlecnia
    po skończonej pracy i przy odbiorze zapłaty.

    > Powyżej tej kwoty sąd twoje roszczenie *oddali* - "z braku
    > zachowania formy" (jak to się prawniczo pisze zapytaj na
    > prawo :))

    Gratuluję skuteczności prawnej :)) ale sam wolę zabezpieczyć się chociażby sytemem
    zaliczek, etapowania zapłaty i unikania
    dochodzenia na drodze sądowej która zadnej gwarancji nie daje.

    > I bez urazy że akurat twój post wylosowałem, komuś imiennie
    > musiałem się sprzeciwić :)

    No cóż, jak napisałem na początku, kwestia założeń odpowiadającego w temacie podanym
    przez pytającego (a nie były zbyt szczegółowe,
    nie wiemy co to za DG, może to splot zdarzeń: początkująca księgowa i jakś prosta
    usługa naprawdę nie wymagajaca umowy ... a ja
    upraszam wszydtko co sie da :-).

    Sark