  • Data: 2003-04-07 17:24:40
    Temat: Re: Wystawianie rachunków
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 7 Apr 2003, Sark wrote:
    [...]
    >+ > Wystawiłem rachunek klientowi i jego biuro przyczepiło
    >+ > się, że nie ma umowy zlecenia.
    >+
    >+ Ha, ha dobre biuro a jeżeli chodzi o umowy zlecenia to mogą mieć charakter słowny

    Mogą.
    I jak będziesz dochodził roszczeń przed sądem gospodarczym ?
    W KC jest wyraźnie że umowy do (na ogół 2kzł) *mogą* nie być
    stwierdzone pismem - wniosek: można dopuścić dowód ze świadków
    (już widzę jak 1.-os. DG staje przeciw większej firmie).

    Powyżej tej kwoty sąd twoje roszczenie *oddali* - "z braku
    zachowania formy" (jak to się prawniczo pisze zapytaj na
    prawo :))

    Pytanie:
    Czy na grupie *.podatki obowiązuje syndrom trawnika ?
    Jakby kto nie wiedział - "trawnik to nie droga, Kodeks Drogowy
    tam nie obowiązuje - czyli mogę parkować :>" !

    Znaczy: "nie rozpatruje się istnienia innych przepisów
    niż podatkowe" :)

    >+ Pozdrawiam

    Wzajem !
    I bez urazy że akurat twój post wylosowałem, komuś imiennie
    musiałem się sprzeciwić :)

    - Gotfryd
    (wybywający na czas jakiś)