  • Data: 2002-03-28 22:35:37
    Temat: Re: Wysoki podatek od Serwisu- 176.000zł
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Darek" <u...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:a7l50n$lc9$1@news.onet.pl...
    > Dziękuje wszystkim za odpowiedzi w mojej sprawie. Macie rację z prawnikami
    > itd. ale czy macie kogoś sprawdzonego w tej dziedzinie? Jeśli macie jakiś

    Nie spodziewaj się zbyt wiele po obcym prawniku
    Myślisz o raptem 200 tys. zł
    Zapoznaj się z wykazem wyłączeń rodzajów usług z ryczałtu ewidencjonowanego
    Wybierz taką nazwę zakresu działalności, aby z ryczałtu nie wypadła
    Jak dobierzesz odpowiednią nazwę na fakturze (im mniej słów tym zdrowiej) to
    podatki twe skończą się na 8,5%.
    VAT i tak nie jest Twój - naliczyłeś - cały oddaj urzędowi skarbowemu.

    Powinieneś zarejestrować w swoim mieście jednoosobową działalność
    gospodarczą w zakresie napraw urządzeń przemysłowych i zgłosić do urzędu
    skarbowego opodatkowanie w formie ryczałtu ewidencjonowanego oraz zostać
    płatnikiem VAT.
    Nigdy nie świadcz żadnych usług dla ludności, "sprzedawaj się" tylko na
    faktury VAT
    Nie chciej kas fiskalnych ani sp.zo.o.
    Na to przyjdzie czas jak już zarobisz odpowiednią forsę (400 tys. zł)