  • Data: 2008-01-01 17:36:28
    Temat: Re: Wyprowadzka do USA
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Prymaski wrote:
    > Wyjechałam rok temu, jako, żona. Z trgo co sie orientuję to muszę zapłacić
    > podatek w Polsce od zarobionych tam pieniędzy.
    > Ale zostanę w USA na stałę mam tam zameldowanie. I nie wiem jak zrobić żeby
    > się stąd wymeldoać podatkowo.

    Nie nie musisz płacić. Twoj wyjazd z Polski ma charakter stały więc
    przestajesz podleć pod polskie przepisy podatkowe.
    Ale nie odpowiedziałaś na moje pytanie.
    Napisałem wyrażnie napisz miesiąc i rok wyjazdu.
    Żona to nie jest status imigracyjny. Wyjechałaś na zielonej karcie,
    wizie nażeczeńskiej, wizie turystycznej? Czy masz już teraz zieloną
    kartę i od kiedy.
    Jak napiszesz więcej to ci odpowiem konkretniej. Kluczowy będzie rok
    wyjazdu.