eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiWypłata za dzieło wykonane przed rozpoczęciem DG otrzymana po jej rozpoczęciu › Re: Wypłata za dzieło wykonane przed rozpoczęciem DG otrzymana po jej rozpoczęciu
  • Data: 2005-06-01 22:24:33
    Temat: Re: Wypłata za dzieło wykonane przed rozpoczęciem DG otrzymana po jej rozpoczęciu
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 31 May 2005, Tomasz Bednarz wrote:

    >+ Użytkownik "wik" <w...@k...chip.pl> napisał
    [...]
    >+ > Ale przecież i w trakcie prowadzenia DG można wykonywać umowy o dzieło nie
    >+ > zależnie od DG.
    >+
    >+ Hmmm ja niezupelnie jestem przerkonany czy tak jest ......
    >+ kiedys uslyszalem w urzedzie skarbowym ze "to przeciez powinno byc wykonane
    >+ w ramach dzialanosci" a wiec jak to jest?
    >+ Moze ktos to rozstrzygnac?

    Nie moge rozstrzygnąć.
    Mogę stwierdzić iż prowadząc DG z rzadka wykonuję również umowy
    "osobiste". Składałem w różnych latach PIT-36 z dochodami "osobistymi"
    oraz DG i PIT-36L+PIT-37 - mało, w okresie składania :) było więcej
    postów z takimi przypadkami.
    Jako iż taki stan miał miejsce również przed zmianami
    w przepisach o podatku dochodowym dopilnowałem aby wykreślić
    to co robię "osobiście" z zakresu DG.
    W kwestii czy *dziś* można wykonać "osobiście" coś co jest
    jednocześnie ujęte *lub* wykonywane w zakresie DG się nie
    wypowiem, rzeczywiście przepisy *są* zmienione...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)