  • Data: 2009-09-10 14:22:15
    Temat: Re: Wynajem- jak uniknac przychodu
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    kichu wrote:

    > Nie na szczescie nie czesto. Mieszkam za granica, a temat wyszedl tydzien
    > temu kiedy okazalo sie ze jednak nie moge miec zadnego dochodu i ze
    > mieszkanie idzie do wynajecia, wiec czasu na drazenie tematu nie bylo.
    > Dzis rozmawialem z panem z Krajowej Informacji Podatkowe. On stwierdzil ze
    > wedlug prawa podatkowego nie widzi przeciwskazan do rozliczania wynajmu
    > przez siostre, pod warunkiem ze KC dopuszcza aby umowa uzyczenia umozliwiala
    > dalszy wynajem w imieniu siostry. Niestety pani z US w Krakowie,(na
    > szczescie pod niego nie podlegam)stwierdzila ze dochod i tak idzie na mnie.
> [...]

    pojechac do Polski, pójśc do doradcy podatkowego, który wam wyjaśni co
    macie zrobić i w jakiej kolejności.

    Mimo,że nie potrzeba ja bym ta mowę użyczenia zawarł noatrialnie.
    Taki formalny papierek lepiej wpływa na samopoczucie pań w US, a duzo
    nie kosztuje.
    Siostra jak znajdzie chętnego w US zgłasza wynajem mieszkania, wybiera
    ryczał i tyle.