    From: Karol Nawrot <k...@a...gwshm.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Wynajecie nieruchomosci a podatki
    Date: Wed, 11 Apr 2007 00:06:53 +0200

    Gotfryd Smolik news napisał(a):
    > Hm... powiem tak: ja bym nie był chętny do eksperymentów ;)
    > Wcale nie byłoby dziwne :O jakby na hasło "dokument elektroniczny"
    > zapodano pytanie o podstawę prawną :[ (ew. zaproponowano podpis
    > elektroniczny w rozumieniu ustawy, czyli certyfikowany).
    > Z drugiej strony - nie wskazano warunków udostępniania ewidencji,
    > zaś opisy na grupie (włącznie ze "wtopami") wskazują iż US *wzywa*
    > do okazania ewidencji (np. pytając: "a ewidencję Pan ma?"), z czego
    > mogłoby wynikać iż "możliwość wydrukowania" może starczyć.
    > Ale jak to mawiają: "każdy odpowiada za siebie"!
    To na koniec powiem tylko, ze dysponuje kwalifikowanym certyfikatem
    cyfrowym, ale w ciagu ostatnich miesiecy mialem tyle przygod z US, ze
    nie bede ryzykowal i sprawdzal, czy sie da. ;-)

    Dzieki wielkie, za informacje!

    --
    Remember that you're perfect; God makes no mistakes <Bon Jovi>

    Karol KAKUS Nawrot -- k...@a...gwshm.edu.pl