    From: t <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Wygrana w konkursie zagranicą
    Date: Sun, 24 Sep 2006 12:22:43 +0200

    Dnia 24-09-2006 o 11:27:11 macias <m...@p...onet.pl> napisał:

    > No dobrze, a jak później w razie czego udowodnić, że nie jestem
    > wielbłądem,
    > czyli, że rzeczywiście wygrałem $2000, a nie np. $8000? Prócz listu
    > gratulacyjnego i wspomnianej listy wyników, która kiedyś pewnie zniknie,
    > nie
    > mam żadnego dokumentu.

    Nie mam pojęcia, jesli juz chcesz się ujawnić to zbieraj co się da,
    na pewno masz jakieś papiery upradopodabniające sprawę, albo e-maile -
    wydrukuj, podpisz.
    To tak jak z KPiR - póki nie podważą rzetelności muszą uznać ją za dowód
    czyli
    muszą zakładać że poświadczyłeś stan prawdziwy. Dopiero jak podważą księgę
    to mogą coś szacować. Jeśli więc nie udowodnią Ci że zaniżyłeś dochód
    to nie mają podstaw do wyciągnięcia żadnych konsekwencji.
    Trochę jak napiwki u kelnerów - też podlegają opodatkowaniu a nie ma
    żadnych
    dowodów ile tego było.