    From: zoil <p...@1...0.0.1>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Wyborcza potwierdza pomysly raczyaltowych kosztow
    Date: Mon, 09 Jun 2003 10:54:10 +0200

    On Sun, 08 Jun 2003 23:01:06 +0200, maruda wrote:

    >Zaraz, spkojnie. Najbliższy tydzień, faktycznie, zapowiada się
    >ekscytująco. Jednak, oprócz kolejnego idotyzmu MF, Komisja Europejska ma
    >bardzo, bardzo długą listę skarg i zażaleń. Teraz już nie będzie musiała
    >niczego owijać w bawełne.

    Z żalem zawiadamiam, że MF ma się dobrze:

    "Nie słyszałem też, by premier Leszek Miller chciał mnie odwołać,
    robię spokojnie swoje. Przede wszystkim wszystkie polskie rodziny,
    polscy przedsiębiorcy oczekują na to, by wzmacniać tendencje rozwojowe
    polskiej gospodarki. Już jest nieco lepiej. Niespełna rok temu jak
    wszedłem do rządu tempo wzrostu raptem wynosiło marne 0,8 proc., a
    teraz 2,8 proc. - rozpędza się polska gospodarka" - powiedział
    Kołodko.

    pozazdrościć dobrego samopoczucia...