  • Data: 2003-05-06 05:24:09
    Temat: Re: Wszyscy prowadzacy dzialalnosc gosp. do CIT???
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 5 May 2003, ak wrote:

    >+ Czesc.
    >+ Ogladalem w TV wywiad z osoba przedstawiona chyba jako wiceminister finansow
    >+ z ktorego wynikalo ze sa plany aby podatkiem 19% CIT objac nie tylko
    >+ podmioty prawne ale i wszystkich prowadzacych dzialalnosc gospodarcza. Jakos
    >+ nie widze dalszych informacji na ten temat. Czy ja sie przeslyszalem?

    Nie przesłyszałeś się, bo czytałem podobne "koncepta" :)
    Pytaniem jest, co i w jaki sposób rząd ma na myśli - po zeszłorocznych
    nowelizacjach, kiedy później ministerstwo tłumaczyło że w ustawie zostało
    zapisane co innego niż zostało zapisane :> (bo tam *jest*, że wykonywanie
    "osobiscie" zleceń i dzieł *nie jest* DG) i "ogólnym tonie" - to obawiam
    się że jak poczytamy co ministrowie stworzyli możemy nie być zachwyceni :[
    Może np. skończyć się 19% CIT + 15% dywidendy... ale może być jeszcze
    inaczej :[

    pozdrowienia, Gotfryd