eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiWspólne rozliczenie małżonków - kto na dowodzie wpłaty podatku ? › Re: Wspólne rozliczenie małżonków - kto na dowodzie wpłaty podatku ?
  • Data: 2009-03-08 18:46:47
    Temat: Re: Wspólne rozliczenie małżonków - kto na dowodzie wpłaty podatku ?
    Od: TomN <s...@i...dyndns.org> szukaj wiadomości tego autora

    witek w <news:gos44k$2e1$3@inews.gazeta.pl>:

    > podatnika.
    > jeden jest podatnik, drugi jest współmałżonek.

    Współmałżonek to nie podatnik?

    Przeprowadziłem nawet dwa testy:

    pewnego roku wpisałem żonę jako pierwszą, a zapłaciłem ze swojego
    konta DG, ze swoimi danymi. Innym razem znowu żona była jako
    "podatnik", a zwrot przyszedł... Tak, na konto DG ;-)

    W zeszłym roku US zaadresował list w związku z kontrolą odliczeń na
    dzieci do mnie i do zony -- a to ja wszystko odliczyłem...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]