    From: "Latet" <N...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Współne rozliczanie
    Date: Thu, 6 Feb 2003 23:05:45 +0100

    > Nie,nie ,nie.Warunkiem wspólnego rozliczenia jest bodajże wspólne
    > zamieszkiwanie,a nie zameldowanie,a przynależność do określonego US
    > wynika chyba takze z zamieszkania,dlatego zadałem dodatkowe pytanie.

    Nie slyszalem o takim warunku, czuje sie niemile zaskoczony.

    Ale - przez ostatnie pare lat wspolnego rozliczania sie z zona,
    zawsze wpisywalismy rozne adresy zamieszkania (zgodnie
    z zameldowaniem, a nie ze stanem faktycznym)
    i nigdy nie bylo problemow ze strony US.
    Nigdy tez nie probowalismy zmieniac US na inny niz dla miejsca
    zameldowania.

    Latet