  • Data: 2006-09-26 23:19:42
    Temat: Re: Wspólne opodatkowanie i deklarowany próg podatkowy
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    o...@g...com wrote:
    > Zastanawiam
    > się, czy rzeczywiście mam obowiązek odwołać owe oświadczenie w
    > momencie w którym oboje w sumie już wpadamy w inny próg - czy też
    > fakt, że pokryję różnicę dopiero wraz z rozliczeniem załatwia
    > sprawę zgodnie z prawem.

    masz obowiązek odowołać, ale nie wiem czy jest jakiś paragraf na to co
    będzie jak nie odwołasz.

    (updof)

    Art 32

    1c. W razie faktycznej zmiany stanu upoważniającego do obniżki zaliczek
    lub utraty
    możliwości do opodatkowania dochodów zgodnie z art. 6, podatnik jest
    zobowiązany
    poinformować o tym płatnika; w tym przypadku od miesiąca następującego
    po miesiącu, w którym podatnik przestał spełniać warunki do obniżki
    zaliczek,
    zaliczki są pobierane według zasad określonych w ust. 1.